Welkom bij de StudiePitch ServiceDesk

Om uw verzoeken tot ondersteuning zo goed mogelijk te kunnen beantwoorden maken wij gebruik van een ticket systeem.

De ServiceDesk wordt gebruikt voor 2 zaken.
1. U start een project en heeft ondersteuning nodig. (Kies Project Assessments of Project Overige.
2. U hebt een lopend project en heeft hier ondersteuning bij nodig. (Kies voor Ondersteuning)

Elk verzoek krijgt een uniek ticketnummer dat u kunt gebruiken om de voortgang en de antwoorden online bij te houden. U heeft een geldig e-mailadres nodig om een ​​ticket in te dienen.

Indien uw werkproces ernstig wordt verstoord, is een spoednummer tijdens werkdagen beschikbaar van 09:00 uur tot 16:00 uur. Alle overige vragen kunt u aanmelden in de ServiceDesk.  Spoednummer: 010 – 73 70 716

Open een nieuwe ticket


Geef uw verzoek zo gedetailleerd mogelijk weer zodat we u het beste kunnen helpen. Login om een eerder ingediende ticket te bekijken.

Open ticket

Check ticket status


Wij archiveren al uw huidige en eerdere verzoeken en de bijhorende geschiedenis ter ondersteuning van onze service.

Check ticket status

Please Wait!

Please wait... it will take a second!